miercuri, 21 mai 2008

batalie pe piata berii

branduri noi...arome noi..sticle noi....toata agitatia e in sectorul berii. in ultimii ani sectorul berii este cel mai mare investitor in publicitate. 5 firme, 20 de branduri, un un numar imens de promotii si o o competitie foarte stransa: Bergenbier, Ursus , Becks, Timisoreana, Golden Brau, Ciuc, etc.
Bergenbier lanseaza noua sticla....mai "masculina"....asa sa fie?
Becks introduce un nou brand: Becks Green Lemon- bere cu aroma de lamaie. O alta bere adresata femeilor?...
Ursus scote pe piata Redds...diverse arome de fructe...bere pentru femei...nu stiu catora dintre acestea le si place.E adevarat k are un gusr aparte...nu seamana deloc cu gustul berii...dar...unde e farmecul de a bea o bere?... Vrei o bere...bei o bere...vrei un suc ...bei suc...vrei sampanie ...exista sampanie...Mie sincer nu-mi place in mod deosebit dar ca si experienta e OK.
Si lista poate continua...o batalie majora pe aceasta piata. Multi bani investiti in imagine, spoturi care mai de care mai "masculine" si mai nou o piata tinta noua : FEMEILE. nu stiu cat de bine sunt gandite aceste strategii si cat de bine vor prinde la public ca sa zic asa...Se stie ca berea este consumata preponderent de barbati si nu de femei...oare vor reusi aceste branduri sa acapareze si piata feminina? Ramane de vazut...
Nu stiu cate din prietenele voastre consuma bere...dar din grupul meu de fete si din ceea ce cunosc ....nu prea consuma.

Oricum ....eu raman la Becks....varianta NO Lemon...

Un comentariu:

Cristi Letia spunea...

...si eu la fel raman pe acceasi bere traditionala.... fara aroma de... nu stiu mai ce... Berea e bere si atat. Si nimic nu se compara intr-o zi calda de vara cu o bere servita la o terasa cu prietenii alaturi...
Mi-e dor.... Nici nu stiti cat de mult imi lipsesc toate acestea...

P.S. Beks-ul imi aduce aminte de vara trecuta....