luni, 16 februarie 2009

Primele 10 lucruri pe care ar dori femeile sa le stie barbatii ...dar pe care nu li le vor spune niciodata!!!

1. Vreau sa reversi asupra mea o ploaie de cadouri, dar daca o faci prea repede, o sa-mi spun ca esti un fraier.
2.Aleg barbatii despre care cred ca sunt mai puternici sau mai buni ca mine;pe urma le-o iau in nume de rau daca asta se reflecta in purtarea lor.
3.Cand reusesc ca, intr-o relatie, sa detin puterea si controlul sunt tentata sa abuzez de asta in aceeasi masura in care este tentat un barbat.
4.Vreau sa fii tandru si emotiv, dar ma sperii daca imi vorbesti despre problemele tale.Nu pot sa cred ca sunt tot atat de puternica ca si tine, asa ca simt nevoia sa stiu ca pot depinde de tine ca sa ma protejezi.
5.Uneori, stiu ca ma joc cu tine, dar n-o sa recunosc asta niciodata.
6.Vreau sa-mi porti de grija, dar nu vreau sa faci uz de controlul pe care il dobandesti astfel asupra mea.
7.Prefer sa-ti sustii punctul de vedere in loc sa te straduiesti sa ma-mpaci.
8.Vreau sa fii deschis din punct de vedere emotional, dar, atunci cand n-o faci, iti gasesc scuze, imi spun ca e firesc sa fie asa si apoi ma plang de asta.
9.Atunci cand te grabesti sa-mi spui ca te-ai indragostit de mine sunt tentata sa incep sa vad in tine un partener sigur.
10.Cu toate ca purtarea mea e dura, am nevoie de dragoste tot atat de mult ca si tine si, in adancul sufletului meu, sunt tot atat de confuza cand vine vorba s-o gasesc.

Un comentariu:

PowerFlex spunea...

esti interesat de un link sau banner exchange cu mine?
www.ecoturism-ro.blogspot.com