miercuri, 23 aprilie 2008

ploaie de aprilie...

Privesc pe geam cum plange cerul...cu lacrimi limpezi si dese ...plange...
E o vreme urata ar spune unii...e superb zic eu...stand invelita in patura, cu fundul pe pervazul ferestrei si privind spre nicaieri...dar cu atentie...Din cand in cand o brazda de lumina cutreiera cerul...oare spre ce/cine se indreapta?...
Privesc...sorbind lenes din ceasca un ceaiul de menta....imi aduce aminte de casa...
E ora 2:16...si afara ink ploua...s-a suparat natura pe noi...zilele trecute a fost soare si caldutz, cerul senin...era fericit...azi ploua cu stropi mari si grei, reci si apasatori...s-a suparat cerul...
.....in fata caminului apa curge siroaie....vreau sa ies sa dansez in ploaie...sa simt acei stropi reci pe piele...sa devin una cu cascada de lacrimi a cerului...Un fior rece mi-a stabatut corpul...ma invelesc mai bine cu patura rosie si calduroasa...e destul de frig...dar un frig placut...E atat de liniste in campus, nici un house...nici o manea...la ora asta nu se mai aud...e liniste..o liniste ca de mormant...intrerupta doar de sunetul ploii...Intind mana...simt stropii de ploaie pe piele...reci si umezi ma fac sa tresar...bbrrrr ...e rece....Inchid fereastra si privesc cum se preling stropii de apa pe sticla...incet...incet...incet
E o noapte superba de aprilie...iar eu sunt singura....privind atent...spre nicaieri

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte frumos ai scris. Intradevar,ploile de primavara au farmecul lor, si-s frumoase pentru ca simti ca purifica parca totul din jur, spala si matura tot, reinnoieste si , de ce nu, da speranta. Iti spun astea pentru ca eu tocmai am facut o plimbare lunga prin ploaia torentiala, si m-am simtit extraordinar...Eu, noaptea si... ploaia...Te pup!