joi, 10 septembrie 2009

a new begining...

Un nou inceput....
Ce caut eu aici si cum am ajuns? Asta ma intreb acum, dupa 2 luni de Bucuresti, oras in care am zis initial ca nu voi locui niciodata mai mult de cateva zile...si totusi uite ca viata a avut alte planuri in ceea ce ma priveste. "M-am nascut in Suceava, am facut facultatea la Iasi si lucrez in Bucuresti.....".....asta e raspunsul standard pe care il dau acum cand ma intreaba cineva "De unde te stiu?....Ca imi pari cunoscuta....." Cine ar fi crezut?!?!?! Eu in nici un caz. Daca in momentul in care am terminat facultatea mi-ar fi zis cineva ca ma voi muta in capitala as fi ras 2 saptamani..... Acum realizez ca vorba "Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ" functioneaza si inca la cote maxime.
Dar hai sa va zic totusi ce caut eu in Bucuresti. Am venit acum 2 luni .....curios....in vacanta. Eram foarte suparata ca dupa absolvire nu imi gasisem nici un job, asa ca matusa mea mi-a propus sa incerc sa imi gasesc ceva aici. Am aplicat pe E-Jobs si spre surprinderea mea dupa cateva zile am fost chemata la un interviu. Mai in gluma, mai in serios, m-am prezentat ...si spre stupoarea mea am fost acceptata. Primul interviu.....primul job, iar la Iasi am cautat 4 luni de zile ceva. Sa fie noroc, sansa....destin?...Cine stie. I-am sunat pe ai mei si i-am pus in tema in ceea ce priveste posibilitatea de a lucra in capitala. Initial nu m-au crezut, dar vazand ca insist asupra acestui subiect....m-au felicitat cu jumatate de gura si m-au intrebat "Acasa cand mai vii?" ..... Proaspat plecata din Iasi...fetita lor se muta iar, si de data asta si mai departe de casa. Au inteles pana la urma ca poate asa e mai bine, ca venise momentul in care fetita lor nu mai era fetita...crescuse.....
Ideea e ca de 1 luna de zile lucrez la Avis Rent-a-Car....companie de care auzisem doar la cursul de marketing ca avand cea mai buna campanie de promovare ...."we try harder.." . Inca ma acomodez cu orasul, dar nu mi se mai pare la fel de respingator cum mi se parea inainte. Nu as vrea sa imi laud foarte mult colegii, insa garantez ca oricine si-ar dori sa lucreze intr-un asemenea colectiv. Oameni cu experienta, oameni dispusi sa te ajute atunci cand ai o problema, oameni care te trateaza ca un egal al lor, oameni alaturi de care berea are gustul mai bun :P....
Sper ca lucrurile sa nu se schimbe, iar daca se vor schimba, sa se schimbe in si mai bine.
In rest...ce sa mai zic....mi-e dor de Iasi, de prietenii de acolo si de tot ce inseamna cei 3 ani de facultate petrecuti pe Copou si nu numai. Mi-e dor de FEAA (da chiar mi-e dor....nu e vrajeala), de Deja Vue.....si lista ar fi interminabila.
Cam atat deocamdata de aici din Bucuresti.....promit sa revin cu completari. :*

4 comentarii:

bogdan spunea...

ia uita-te cine are blog!

pacat ca-s cam putine comentarii...

Mihai Iulia spunea...

putine....dar de la oameni speciali... :P

Anonim spunea...

Buna,
Felicitari pentru job...
Cred ca dupa ce termin am sa iau si eu calea Bucurestiului..:)
Spor si toate cele bune,

PersefonaOk spunea...

Ti-am mai spus de multe ori cred, ca ma bucur pentru tine si o mai zic si de data asta.
Citind ce ai scris ma apuca oarece regrete ca nu te-am ascultat, dar sa stii ca nu e cum am vrut eu sa fie. Din acest considerent este f posibil sa te ascult in final si prin februarie sau martie o las in urma mai tot si o sa vreau sa spun si eu "a new begining".
Imi este foarte dor de tine s*** si cum era. Daca te trezesti o data ca te sun si iti spun sa vii sa ma iei din gara sa nu te mire. Sunt destul de hotarata acum.
Multa bafta si fii asa cum te-am sfatuit in facultate, cu siguranta acum esti pe drumul cel bun.
:*